27 Μαρ 2013

Κου-κου-βα!

Κουκουβάγια=το πουλί της γνώσης και της σοφίας.Το σύμβολο της (αγαπημένης μου)θεάς Αθηνάς σύμφωνα με τους Αρχαίους Έλληνες!
Τελευταία παρατηρώ πως το πουλί έχει πάρει τα πάνω του.Όπου και να κοιτάξεις θα δεις κουκουβάγιες.Σε ρούχα,αξεσουάρ,διακοσμητικά,αυτοκόλλητα,κ.τ.λ!Ιδιαίτερη προτίμηση στις κουκουβάγιες δείχνουν οι γονείς ως θέμα βάπτισης των παιδιών τους και ως θέμα στα παιδικά δωμάτια.
Λοιπόν,χαρτόνι μπόλικο διαθέτω,φαντασία επίσης διαθέτω(έτσι νομίζω),οπότε ας κουκουβαγιοδιακοσμήσω και εγώ τον χώρο μου...

Έπειτα μην ξεχνιόμαστε...είμαστε και κουκουβάγιες μάνες,χαχαχα!:-)

3 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλησπέρα Σοφία μου!!Μπράβο!!Τά κατάφερες μέ τό βραβείο!Μού αρέσουν καί εμένα οι κουκουβάγιες!!Καί οι δικές σου είναι πολύ όμορφες καί χαριτωμένες!!Καλό βράδυ!!Φιλάκια!!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Ευχαριστώ Dimi μου!Οι κουκουβάγιες οι πρώτες είναι εικόνα από το διαδίκτυο.Σύντομα θα ανεβάσω και τις δικές μου κουκουβαγιοκατασκευές πέρα από αυτές που σχεδίασα στο χαρτί.

Craftland gr είπε...

σαν κουκουβαγια μανα κι εγω εκανα και τις κατασκευες μου απο τσοχα!!θα περιμενω να δω και τις δικες σου!!!