24 Μαρ 2013

Μοβ παντού!

Μωβ, μωβ, μωβ... μπλε και κόκκινο μας κάνει μοβ, έλεγε ένα παιδικό τραγουδάκι!

Διάβασα χτες για έναν διαγωνισμό με θέμα το μωβ (δείτε εδώ) που διοργανώνει στο blog της η Κατερίνα.
Σιγά σιγά αρχίζω και μαθαίνω τα περί blogs και εγώ, περνώ μια βόλτα από την blogογειτονιά όπως την αποκαλούν.
Πρόσφατα η φίλη μου η DIMI με επισκέφτηκε και έγραψε να περάσω να πάρω το βραβείο μου.
Ακόμα ψάχνω πως παίρνουν αυτά τα βραβεία που βλέπω στα blog σας, χαχαχα!
Που θα πάει θα τα μάθω όλα σιγά σιγά και εγώ.

Προς το παρόν αναρτώ κάποιες χειρ/τες μωβ δημιουργίες!💜

(πολυμερικός πηλός)
(μέταλλο,φώτο,σμάλτο και υγρό γυαλί)

(πολυμερικός πηλός)

(γυαλί βιτρώ)

(πολυμερικός πηλός)

(λαμπάδα με χειρ/τη καρφίτσα τριαντάφυλλο από πολυμερικό πηλό)

9 σχόλια:

Τα δευτεράκια blogαρουν... είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ...ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΡΓΙΕΣ ΣΑΣ!!!!

κυκλάμινο είπε...

πολύ όμορφες δημιουργίες

nikol είπε...

Α είναι πολύ όμορφα , τα τριανταφυλλάκια από πολυμερικό πηλό τέλεια , μια ιδιαίτερη αδυναμία στα φοβερά σκουλαρίκια σου Μπράβο Σοφία μου , καλή συνέχεια

ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ είπε...

Πω πω, είναι όλα καταπληκτικά. Ειδικά τα σκουλαρίκαι με την tingerbell monadik;a!!!!Δεν μπορώ να διαλέξω γι'αυτό θα βάλω διάφορα στον διαγωνισμό. Ευχαριστώ πολύ και καλή επιτυχία.

DIMI είπε...

Καλησπέρα Σοφία μου!!Είναι πανέμορφες όλες οι μώβ δημιουργίες σου!!Δέν μπορώ νά ξεχωρίσω κάποια!!Μπράβο φίλη μου!!Γιά τό βραβείο,κάνης δεξί κλίκ στήν εικόνα,καί αποθηκεύης στά αρχεία σου,καί από εκεί τήν ανεβάζης,όπως όλες τίς άλλες!Ελπίζω νά σέ βοήθησα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Χρόνια πολλά!Σας ευχαριστώ πολύ όλες.Dimi μου τα κατάφερα.Πλέον έχω το βραβείο που με χάρισες στη δεξιά στήλη του Blog μου,ευχαριστώώώ!

Unknown είπε...

Kαλημέρα σου...
Με μπόλικο χιούμορ σου χω αφήσει κι εγώ ένα βραβείο στην τελευταία ανάρτηση μου...

Merry Mary Stories είπε...

Πολύ ωραίο το μώβ ειδικά το δαχτυλίδι λουλούδι απο γυαλί βιτρό, θα το φορούσα, Μαίρη

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Ευχαριστώ ΠΟΛΥ!