12 Ιουλ 2013

Λουλουδοδιακόσμηση!

Καλησπέρα!
Στις γλάστρες του μπαλκονιού μου επικρατεί ως επί το πλείστον το πράσινο. Έλειπε χρώμα και η ιδέα για το πως θα "χρωματιστεί" ο χώρος δεν άργησε να έρθει.

Χρειάζονται μόνο λίγα καλάμια (μαζεύονται εύκολα) και λίγα πολύχρωμα λουλούδια (πλαστικά,υφασμάτινα ή αποξηραμένα).


 Το αποτέλεσμα θα είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό σε μια αυλή γεμάτη πράσινο. Φανταστείτε ανάμεσα από θάμνους να ξεπροβάλλουν πολύχρωμα λουλούδια.
Ποιος ξέρει, ίσως μια μέρα διακοσμήσω τη δική μου αυλή...



Σε περίπτωση που αποφασίσετε να ακολουθήσετε το tip αυτό θα χαρώ να δω φωτογραφίες από τα διακοσμημένα μπαλκόνια ή κήπους των αυλών σας. 
Καλές δημιουργίες!!!

7 σχόλια:

Φένια είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!

Ο κόσμος της Ράνιας είπε...

Ωραία ιδέα !!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Ομορφα!

Aby Craft είπε...

Πολύ καλή ιδέα! :)

DIMI είπε...

Καλημέρα Σοφία μου!!
Πολύ όμορφη η ιδέα σου!!!Λουλούδιασε τό μπαλκονάκι σου!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

Νίκη είπε...

Πολύ όμορφος ο μπλε κόσμος σου, γεμέτος εξαιρετικές ιδέες!
Καλώς σε βρίσκω!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Καλησπέρα!Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια.Νίκη μου χάρηκα-Σοφία.Καλώς ήρθες!