12 Αυγ 2013

Καραβάκι από πέτρες θαλάσσης!

Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα!🐟⛵

Κάνοντας μια γρήγορη βόλτα από την blogoγειτονιά πρόσφατα είδα πολλές όμορφες καλοκαιρινές δημιουργίες με καραβάκια (από θαλασσόξυλα, από πηλό, από ύφασμα,κ.τ.λ).
Τα καράβια με θυμίζουν καλοκαιρινά ταξιδιάρικα όνειρα.
Αμέσως μετά τη βόλτα μου στα γειτονικά blogs βγήκα στο μπαλκόνι μου, να δω τις πέτρες που είχαμε μαζέψει οικογενειακώς από τη θάλασσα.
Δύο πέτρες λες και το ξεραν, είχαν το σχήμα που ήθελα... ήταν εκεί και με περίμεναν...




Το καραβάκι των Μπλε Ονείρων!




Καθώς ξεφύλλιζα ένα προσπέκτους πολυκαταστήματος με καλοκαιρινές προσφορές στη σελίδα με τις σαγιονάρες μου ήρθε μια ιδέα.
Έκοψα τη μία σαγιονάρα και την κόλλησα με ατλακόλ πάνω σε ένα μεγάλο βότσαλο.
Μετά την ξαναπέρασα με την κόλλα καθώς και όλο το βότσαλο για γυάλισμα και προστασία.
Προτιμήστε όμως το λούστρο θαλάσσης διότι η ατλακόλ αν βραχεί από τη βροχή για παράδειγμα θολώνει.Έτσι θόλωσε και το δικό μου βότσαλο αλλά μόλις στέγνωσε επανήλθε το γυάλισμα.
Τώρα πια το τραπεζάκι στο μπαλκόνι μας έχει γεμίσει καλοκαιρινές δημιουργίες με βότσαλα, πέτρες και κοχύλια.💙





Το νερό είναι πολύτιμο αγαθό για όλους!

8 σχόλια:

nikiad.blogspot.gr είπε...

Πανέμορφα και καλοκαιρινά !!!!!!!!!
Μου αρέσουν πολύ !!!!!!

Art4life είπε...

Πολυ πολυ ομορφες δημιουργειες. Οι πετρες σαν να περιμεναν καποιον να τις βαλει μαζι και να σχηματιστει το καραβακι!!

Φένια είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΣΟΥ!!!!!!!!

Marie-Anne είπε...

Ξαναπέρασα, από πείσμα, γιατί στην προηγούμενη ανάρτησή σου ο blogger δεν έπαιρνε με τίποτα το σχόλιό μου και βλέπω ότι συνεχίζεις τις όμορφες καλοκαιρινές σου δημιουργίες!!! Και η βάση με τις πέτρες μου άρεσε πολύ!!
Καλή συνέχεια!!! Φιλάκια!!!

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Καλημέρα blogoφίλες μου!Σας ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας.Σας εύχομαι καλό Δεκαπενταύγουστο!

DIMI είπε...

Καλησπέρα Σοφία μου!!!Πανέμορφες οι καλοκαιρινές σου δημιουργίες!!!Καί τό καραβάκι σου αλλά καί οι πετρούλες σου,υπεροχα όλα!!!!Καλό Δεκαπενταύγουστο!!!!Νά περάσετε,πολύ όμορφα!!!Φιλάκια!!!

Aby Craft είπε...

Πολύ ωραίες οι δημιουργίες σου!Φιλιά!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πολύ όμορφα όλα και το όνομα του "το καραβάκι των μπλε ονείρων"