28 Νοε 2013

Απλές γιορτινές κατασκευές διακόσμησης!

Καλησπέρα!
Κοντεύουμε να αποχαιρετίσουμε το Νοέμβριο.Πλέον τα περισσότερα blogs και sites έχουν φορέσει τα γιορτινά τους.
Με αφορμή τα γενέθλια του γιου μου πριν λίγες μέρες όπου είχα στολίσει το χώρο του σπιτιού με γιορτινές κατασκευές από χαρτόνι(επί το πλείστον)σας δείχνω κάποιες φωτογραφίες από τις χειροτεχνίες βήμα-βήμα σχεδόν με την κάθε κατασκευή.
Όσοι έχετε μικρά παιδιά ή δουλεύετε με μικρά παιδιά ίσως βοηθηθείτε και να πάρετε ιδέες...

Γατούλα από χαρτόνι,στερεωμένη πάνω σε καλάμι για τη διακόσμηση ενός βάζου ή μιας γλάστρας.Το σκουφάκι της είναι επίσης από χαρτόνι και βαμβάκι στις άκρες.Η γατούλα κάτω δεξιά του κολάζ δεν είναι χάρτινη...(χαχα).Είναι εδώ της γειτονιάς και ποζάρει που και που στο φακό.

Κουτάκι από καφέ,κολλημένο γύρω-γύρω με γιορτινό χαρτί περιτυλίγματος.Ανοίγουμε τρυπούλες στο καπάκι και βάζουμε διάφορες χειροτεχνίες στερεωμένες πάνω σε ξυλάκια από σουβλάκια.

Κρεμαστό διακοσμητικό πόρτας από χαρτόνι,αυτοκόλλητα και στρας.

Αστέρια παντού...Κόβουμε πολλά αστέρια,ανοίγουμε τρυπούλες σε μια από τις γωνίες τους,τα κρεμάμε από κλωστές,κορδόνια ή κορδέλες και διακοσμούμε ένα φωτιστικό.Για μια πιο εντυπωσιακή κατασκευή μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ένα καλάμι όπου θα το κρεμάσουμε ψηλά στην κουρτίνα ενός παραθύρου δεξιά και αριστερά με λίγο σπάγκο και θα κρεμάσουμε τα αστέρια μας.Επίσης μπορούμε να κρεμάσουμε κουκουνάρια,χάρτινα έλατα,κ.α.
Καλές δημιουργίες!!!

6 σχόλια:

Maria dolores Lopez godoy είπε...

Wonderful post and very creative. I love this. Kisses and hugs.

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα..μόλις διάβασα το σχόλιο σου στην ανάρτηση των ιστοριών (κόσμος της γνώσης) μπράβο σου που εκτός από όμορφες δημιουργίες έχεις ταλέντο και στο γράψιμο ιστοριών...αν καταφέρεις θα περιμένω με χαρά την ιστορία σου
Με ρώτησες το εξής : Χρησιμοποιώ δηλαδή μια εικόνα που μου αρέσει είτε δική μου,είτε από το ίντερνετ και γράφω μια ιστορία βασισμένη σε αυτήν;

Οχι θα πρέπει να διαλέξετε μια από τις εικόνες που έχω στην ανάρτηση-εικόνα 1 μέχρι 5
τις διάλεξα εγώ από το ιντερνετ γι αυτό το σκοπό

θα ξαναπερασω να δω την αναρτηση σου , γιατι ειμαι λίγο βιαστική τώρα

DIMI είπε...

Καλημέρα Σοφία μου!!!Πολύ όμορφες οι γιορτινές σου κατασκευές!!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

πολύ όμορφες οι κατασκευές σου
μου άρεσε το κρεμαστό πόρτας και τα αστέρια σου πιο πολύ
και η ζωντανή γατούλα :)

marilise είπε...

Σοφία μου μολις τελειωσε η Β κληρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριου , στειλε μου σε παρακαλω την διευθυνση σου στο katitimou@gmail.com για το αναμνηστικο δωρακι σε φιλω
τι ονειρεμενο το καρουσελ χιονομπαλα !!!!

Katrina είπε...

Απλες και πανεμορφες!!!!!!