3 Νοε 2013

Sweet November!

Καλό μήνα!!!
Ο Νοέμβριος είναι χαρακτηριστικός μήνας για μένα λόγω κάποιων γεγονότων.Πέρα από αυτό όμως είναι και ο μήνας μια ανάσα πριν τον μήνα των Χριστουγέννων οπότε αυτόματα αρχίζουν μέσα στο κεφάλι μου διάφορες σκέψεις για γιορτινές δημιουργίες.
(λόγω του τίτλου της ανάρτησης ανέβασα και μια φώτο από την ομώνυμη ταινία από το διαδίκτυο)
 Πρόσφατα,εκεί που περπατούσα αμέριμνη χαζεύοντας τη φύση,συνάντησα μια γαλαζομάτα κυρία.Κυρία από σπίτι!Κούκλα όπως βλέπετε στη φώτο πιο κάτω.
 Σύντομα θα αρχίσω να δημιουργώ νέες αναρτήσεις με γιορτινές,απλές και οικονομικές κατασκευές που έχω αυτές τις μέρες στο μυαλό μου.Ρολά χαρτιού,χρώματα,χαρτόνια,κόλλες,ψαλίδια και αυτοκόλλητα είναι τα κυριότερα υλικά που θα χρειαστούν...

5 σχόλια:

DIMI είπε...

Καλημέρα Σοφία!!Καλό μήνα!!!Αντε μέ τό καλό καί οι Χριστουγεννιάτικες δημιουργίες σου!!!Η φωτό πανέμορφη!!!Τί γλυκιά γατούλα!!Καλή Κυριακή!!!Φιλάκια!!!

nikol είπε...

Καλό μήνα Σοφία μου , ναι αρχίζουμε τις ετοιμασίες όλες μας , καλή συνέχεια
Φιλάκια

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

καλωστήν..καλό μήνα...όμορφη η γατούλα σου και μου άρεσε που την έβαλες αρχική εικονα του μπλοκ σου... αγαπώ τα χριστουγεννα..θα περιμένω να δω αυτά που θα μας δείξεις

Kate'sCakeBox είπε...

Καλημέρα Σοφάκι μου!!λίγο απουσίασα απο τα δρώμενα της οικογένειάς μας και βλέπω μικρά θαύματα στην γειτονίτσα!!μου έφτιαξες την διάθεση..τρελαίνομαι για τις χριστουγεννιάτικες προετοιμασίες!!!αναμένω με τρέλα λοιπόν!!!τα έξαλλα πανέμορφα γατουλίνια θα τρελάνουν κόσμο!!!σου στέλνω φιλάκια και αγκαλίτσα!!μου λείψατε όλοι!!!ένας-ένας ξεχωριστά!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Όταν μπορέσεις πέρασε να διαβάσεις μιαν ιστορία που έγραψα χτες. Για να βρεις το μπλοκ σου μέσα στο κείμενο , κοίταξε πρώτα στο κάτω μέρος της ανάρτησης στο σημείο ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ - ΛΕΞΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
Η ιστορία αυτή γράφτηκε από το «ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ» στις 5/11/13 και είναι αφιερωμένη σε όλους σας, ως ένδειξη ευχαριστίας για την αγάπη σας προς το blog μου και προς εμένα και που με την όμορφη παρουσία σας και τα όμορφα σχόλια σας στηρίζεται το blog μου.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και συγνώμη αν ενοχλώ.
http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/11/blog-post_5.html