31 Δεκ 2013

Δραστηριότητες γιορτινών ημερών!

Καλησπέρα(μάλλον καλημέρα)και καλή μας εβδομάδα!
Ξημερώνει παραμονή Πρωτοχρονιάς.
Λίγες ώρες μας χωρίζουν από το νέο έτος και εγώ κλασσικά όπως κάθε χρόνο κάνω τον απολογισμό του έτους που αποχαιρετάμε.
Ναι μεν διανύουμε δύσκολους καιρούς αλλά για μένα ήταν μια από τις καλύτερες χρονιές! Καμιά σχέση από πλευράς υλικών αγαθών, άλλωστε είμαι ολιγαρκής από τη φύση μου αλλά από συναισθηματικής πλευράς.
Αυτές τις μέρες έχω χαθεί από το blog όπως και οι περισσότερες blogoφίλες λόγω των ημερών!
Τα Χριστούγεννα μας βρήκαν οικογενειακά και ήρεμα στο χωριό των πεθερικών μου στην Ημαθία.
Βαπτίσαμε κλασσικά με το γιο μου τα προβατάκια του παππού! Νομίζω πως έκανα ένα λάθος στη φώτο και η Σακίρα είναι ο Χρήστος και ο Χρήστος η Σακίρα.
Η Χιονούλα είναι αυτή που είναι,χαχα.




Λόγω πως είναι πολύ κοντά από το χωριό του παππού μας το φράγμα του ποταμού Αλιάκμονα πήγαμε μια βόλτα. Ήταν υπέροχα!




Μπήκαμε βεβαίως και στο Δάσος των Χριστουγέννων. Εδώ κάτω στη φώτο βλέπετε δεντρόσπιτα στο "μαγικό" δάσος.





Γυρίζοντας σπίτι μετά τα Χριστούγεννα στο χωριό μας, διοργανώθηκε εκδήλωση στην πλατεία μας, από το Επιμελητήριο, τον Εμπορικό σύλλογο και τον Πολιτιστικό σύλλογο Ν.Καλλικράτειας και διασκέδασαν τα παιδιά μας με χιονούλες και ξωτικά.




Και τέλος το καλύτερο!Χτες ζήσαμε μοναδικές στιγμές στη γιορτή της Όμορφης Ζωής.
Ένας καινούργιος σύλλογος στη Ν.Καλλικράτεια γονέων/κηδεμόνων και φίλων ΑΜΕΑ.
Τα παιδιά του συλλόγου μας συγκίνησαν πολύ με τα ποιήματα και τα τραγούδια τους.
Έχω αφιερωθεί εθελοντικά στο σύλλογο τον τελευταίο καιρό και είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσα να κάνω ποτέ στον εαυτό μου.
Όλοι όσοι έχουμε σχέση με το σύλλογο αυτό ονειρευόμαστε αυτό που του αξίζει!
Σεβασμός και παιδεία!
Ξέρω είναι κομματάκι δύσκολο γιατί μας τρώει το δήθεν και έχουμε μάθει ότι δεν μας συμβαίνει να μην μας ενδιαφέρει αλλά με επιμονή,υπομονή,ήθος και αγάπη όλα γίνονται.



 Εύχομαι σε όλους καλή χρονιά με υ-γ-ε-ί-α και α-γ-ά-π-η!

6 σχόλια:

nikol είπε...

Σοφία μου να είναι όμορφη και η χρονιά σας πολύχρωμη και με π[λούσια συναισθήματα . Ο σύλλογος στον οποίον αφοσιώθηκες θα σου χαρίσει απέραντη χαρά και γαλήνη
Καλή και ευλογημένη χρονιά

Χειρ/τα Μπλε Όνειρα/Handmade Blue Dreams είπε...

Καλή χρονιά Νικόλ μου!Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια.Πράγματι η χαρά και η γαλήνη που εισπράττω τον τελευταίο καιρό είναι ότι καλύτερο μετά το παιδί μου.

DIMI είπε...

Καλή Χρονιά Σοφία μου!!!Υγεία καί αγάπη στό σπιτικό σου εύχομαι!!Φιλάκια!!!

Unknown είπε...

Καλή Χρονιά!!
Υγεία, χαρές, πολύ αγάπη κι όνειρα σου εύχομαι για το 2014!
Πολλά φιλιά...
**Αννιώ**

Kate'sCakeBox είπε...

Καλή κι ευλογημένη χρονιά Σοφάκι μου!με υγεία,αγάπη,ευτυχία ψυχική ανάταση και δημιουργικότητα μέσα απο την καρδιά μου!!

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλή χρονιά με αγάπη και υγεία
ΠΟλύ όμορφα όλα αλλά και αυτό το δάσος των χριστ/ννων..ωραίο ακούγεται