12 Ιαν 2018

Γιορτές στη Γερμανία!

Καλησπέρα!
Καλή χρονιά με υγεία και Φως όπως συνηθίζω να εύχομαι, ότι κι αν γιορτάζουμε.
Το Φως🔆 είναι σημαντικό για την επιβίωση της ψυχής σε τούτο τον κόσμο, κατ' εμέ.
Ας αφήσουμε όμως τα φιλοσοφικά, μιας και σε αυτή την ανάρτηση, θα ταξιδέψουμε μέσω φωτογραφιών που τράβηξα στη Γερμανία. Πότε πήγαμε, πότε περάσαμε οικογενειακά τις γιορτές, πότε γυρίσαμε, χαμπάρι δεν πήρα. Η ζωή είναι απλά στιγμές...

Βαυαρία, Dettelbach
(μικρό γραφικό χωριό)

Βαυαρία, Schweinfurt
(την κωμόπολη αυτή την έχω αγαπήσει από πρόπερσι ακόμα. Τις περισσότερες στιγμές μας, τις ζήσαμε εκεί. Εδώ βλέπουμε το Δημαρχείο της πόλης-Rathaus)

(έξω από το εμπορικό κέντρο Stadtgalerie)

(εμπορικό κέντρο Stadtgalerie)

Βαυαρία, Schweinfurt
(το πολυκατάστημα Galeria Kaufhof που λάτρεψα, με μια από τις μασκότ του🐖)

(μιας και μιλάμε για Schweinfurt=Schwein-γουρούνι+Furt-χωριό), ε, δε γινόταν να μη πάρουμε κι ένα αναμνηστικό γουρουνάκι. Συνοδεία με το γιορτινό δώρο μου😉)

(Σε Ιταλική ρομαντική πιτσαρία-Bella Perugia- με τη συνοδεία γερμανικής τοπικής μπύρας🍺)

Βαυαρία, Hambach
(όχι που δε θα τρώγαμε κι αλλά ελληνικά. Το εστιατόριο αυτό-Delphi- μας αρέσει πολύ, οπότε και αυτή τη χρονιά το τιμήσαμε. Μετά το φαγητό όπως βλέπετε, ακολούθησε σούπερ μπακλαβάς)

Βαυαρία, Wurzburg
(Βρήκαμε το χώρο που στεγάζεται η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία στην περιοχή και παρακολουθήσαμε τη Θεία Λειτουργία τη μέρα των Χριστουγέννων)

(Γερμανία τα Χριστούγεννα χωρίς Weinhstmarkt λένε δε γίνεται, οπότε κάναμε μια βόλτα και στη Χριστουγεννιάτικη αγορά🎄)

(Πριγκίπισσες, κάστρα... παραμύθι🏰)

Βαυαρία, Wurzburg
(το βράδυ🌙)

Βαυαρία, Bamberg
(ρομαντική, γραφική πόλη που θυμίζει σε πολλά την Ιταλία)

(στη γέφυρα της αγάπης, όπου η αγάπη κλειδώνεται για πάντα πετώντας το κλειδί στο βυθό🔐)

(ζεστή γωνιά για τις κρύες μέρες του χειμώνα🍞🍵)

Άλπεις
(Το ταξίδι μας τελείωσε με μια πολύ όμορφη εικόνα από το αεροπλάνο, πετώντας πάνω από τις χιονισμένες Άλπεις⛄✈)

Οι γιορτές όμως έχουν τελειώσει, διανύουμε ήδη το 2018, η κάθε χώρα έχει τις ομορφιές της και η δική μας τις πιο όμορφεεεςςς. Σπίτι μας, σπιτάκι μας!💓🏡