1 Νοε 2017

Welcome November!

Καλησπέρα και καλό μας μήνα με υγεία!!!💚

Πέρασε σχεδόν χρόνος από τη τελευταία μου ανάρτηση στο "μπλε" μου σπιτάκι και η αλήθεια είναι πως αναπολώ συχνά τη δημιουργική μου -άλλοτε- εποχή.

Ως λάτρης των Χριστουγέννων, όσο πλησιάζει η ώρα των εορτών, τόσο γεμίζει το μυαλό μου με εικόνες, αρώματα, συναισθήματα και αναμνήσεις.

Τις γιορτές όμως, εκτός της συναισθηματικής ευφορίας, εμείς οι γυναίκες, θέλουμε πέρα του σπιτιού, να στολίσουμε και τον εαυτό μας.👩

Στην παρακάτω ανάρτηση ακολουθούν φωτογραφίες με εντυπωσιακά δαχτυλίδια, μενταγιόν, βραχιόλια και σκουλαρίκια από μέταλλο ορύχαλκου. Ο ορύχαλκος λόγω του χρυσού του χρώματος παραπέμπει σε κάτι γιορτινό...💛 Μπορείτε να πάρετε ιδέες όσες/όσοι ασχολείστε με τη κατασκευή χειρ/του κοσμήματος και να φτιάξετε κάτι ανάλογο.

Βραχιόλι και δαχτυλίδι από μέταλλο ορύχαλκου και μέταλλο αρζαντό (σφυρήλατα)

Μενταγιόν, σκουλαρίκια και δαχτυλίδι από μέταλλο ορύχαλκου (σφυρήλατα)

Δαχτυλίδια σε διάφορα μεγέθη από μέταλλο ορύχαλκου (σφυρήλατα)

Σκουλαρίκια ρόμβοι από μέταλλο ορύχαλκου και πέρλες (σφυρήλατα)

( φωτογραφία από το διαδίκτυο )

Να έχουμε όλοι έναν υπέροχο μήνα, "χαλί" που θα υποδεχτεί το γιορτινό μήνα που ακολουθεί! Καλές δημιουργίες!💙

1 σχόλιο:

DIMI είπε...

Καλημέρα Σοφία μου!Καλο και ευλογημένο μηνα σου εύχομαι!
Χαθήκαμε αλλα είδα οτι και εσυ σταμάτησες τις αναρτήσεις!
Πολυ όμορφα και εντυπωσιακά τα κοσμήματα σου!
Άκρως γιορτινά!Να είσαι καλα και να περνάς τέλεια!
Πολλα φιλάκια!🐿🍂🌰🍁